Lancering www.BORSTKANKERvragen.nl

Gisteren werden we al aangekondigd in Nieuwsuur: Borstkankervragen.nl
De plek waar je je vraag kunt stellen over borstkanker zónder zelf te hoeven zoeken naar informatie.
Gewoon antwoord!

Lancering www.BORSTKANKERvragen.nl

www.borstkankervragen.nl
Stel de vraag over borstkanker die jou VANDAAG bezighoudt

www.borstkankervragen.nl is gelanceerd.
Het initiatief is ontstaan vanuit borstkankerpatiënten omdat zij de behoefte hadden aan duidelijke antwoorden op alle vragen die zij zich stellen.
Op www.borstkankervragen.nl kan iedereen de vraag stellen die hem of haar vandaag bezig houdt. De vraag kan gaan over alles dat direct of indirect met borstkanker te maken heeft. De antwoorden of links naar andere sites worden gegeven door inhouds- en ervaringsdeskundigen.

Alles over borstkanker is op internet te vinden, maar zo werkt het voor veel patiënten niet. Het vraagt van hen immers een groot zoekvermogen. Dat is nu niet meer nodig.
Geen enkele vraag is te moeilijk om te beantwoorden en er is geen informatie die de patiënt beter niet kan krijgen omdat we er van uit gaan dat iemand die een vraag stelt ook met het antwoord om kan gaan. Met meer gerichte en relevante informatie kunnen patiënten deel uitmaken van het behandelteam én een actieve rol vervullen in het behandeltraject. Eerlijke informatie voor een juiste keuze

De website www.borstkankervragen.nl is het eerste initiatief van de Stichting BORSTKANKERactie te vinden op www.borstkankeractie.nl

Borstkankeractie is een stichting zonder winstoogmerk en opereert doelbewust zonder subsidies.
Deze website is kosteloos tot stand gekomen door de inzet van vormgevers en vrijwilligers.

@brstknkractie: http://tinyurl.com/9m22srv
Dit bericht is geplaatst in Nieuws, Opinie & Persberichten met de tags , , . Bookmark de permalink.